Bli stödjande medlem!

Bli stödjande medlem i föreningen!
Skölvene bygdegårdsförening består i grunden av ett antal föreningar som medlemmar. Utöver dessa har vi ett antal personer som bidrar genom ett stödjande medlemskap, och vi ser naturligtvis gärna att vi blir fler, många fler… Ett stödjande medlemskap förpliktigar inte till något personligt och obligatoriskt engagemang i verksamheten, det är istället en hjälp för oss att arbeta vidare för bygdegårdens bästa.
I styrelsen arbetar vi helt ideellt och välkomnar givetvis alla som på något sätt vill hjälpa till, det händer allt som oftast att det behövs ett och annat handtag. Anmäl dig till nyhetsbrevet utan några förpliktelser, där skickar vi ut info när vi ex-vis behöver hjälp med sådant som att fixa till utvändigt efter vinternsäsongen etc. Har du tid att vara med är vi bara tacksamma…

Medlemsavgiften är 100 kr/person eller 200 kr för ett familjemedlemskap. Du fyller i nedanstående formulär med namn, adress och gärna en mailadress där vi kan nå dig samt vilken typ av medlemskap du vill ha. Du betalar in motsvarande belopp på vårt bg-nr 5736-7500 och därefter får du en kvittens via mail från vår kassör.

Nu kan du även betala medlemsavgiften via Swish, det kräver naturligtvis att du är ansluten och har appen i din mobil. Vid betalning ange swish-nummer 123 602 66 94. Men glöm inte att fylla i dina uppgifter här nedan, och skriv gärna att du betalar med Swish i meddelandefältet.

* obligatoriska fält